maandag 22 oktober 2012

shoplog etos!

Ik ben naar de etos gegaan en heb wat spulletjes gekocht . ik ben naar de kapper geweest en vanaf vandaag wil ik echt heel goed voor me haar gaan zorgen!

Nieuwsgierig? kijk dan mee!




dit is net als een masker voor me haar, maar het is een condtioner!
het kosste 5.00



het was 2e gratis en aangezien die goude op was nam ik maar deze. het is een rijk voedende conditioner geschikt voor elke dag! aangezien het 2e gratis was, wasie gratis, maar normaal kost hij ook 5.00.




ik had gewoon een facewash nodig, en ik hoorde best wel goede dingen over deze! ik hoop datie goed werkt! hij kostte 3.59.



dit is een nagellak remover. de mijne was op + het is zonder aceton! hij kost 1.09.



mijn dagcreme van nivea was op, ik wilde deze uitproberen! hij kostte 3.59!



en dan nog 3 mooie lakjes van etos eigen merk
1. no 19 = 1.00
2. no 06 = 1.25
3. no 05 = 1.25
ze waren allemaal 50% korting.



Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat me weten wat jullie graag willen zien op mijn blog!

xx atifa!



 

3 opmerkingen:

  1. Heey! Ik heb een tip voor je; misschien kun je je foto's in een iets groter formaat zetten? Dat is fijner om te bekijken en zo kun je de detials op de foto's goed zien. Oja en het zou ook wat fijner om te lezen zijn als je hoofdletters gebruikte.

    Verder heb je leuke dingen gekocht; vooral die nagellakjes. Love it!

    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb je tips gebruikt op me volgende artikel! dankjewel daarvoor <3 de lakjes zijn inderdaad heel fijn!
      x. Atifa

      Verwijderen
  2. Die lakjes zijn echt leuk !
    Zijn die misschien van de zomercollectie?

    "XOXO
    P.S. Post vaker iets, want je site is superleuk !

    BeantwoordenVerwijderen