donderdag 1 november 2012

shoplog oa: nyc, h&m, essence!

Ik heb de afgelopen dagen geshopt en ik heb voor jullie een shoplog gemaakt! ik hoop dat jullie het leuk vinden. laten we snel beginnen!

Als eerst ging ik naar de kruidvat en ik had eigenlijk nog niets van NYC, dus ik wilde wel iets van dat merk en pakte dit:

Gewoon een basic palletje met wit en zwart. Goed gepementeert en hij kosste 3 euro!


 Ik had een hele mooie lipgloss gezien van essence, dus ik nam 'm mee! Hij is roze met glitters maar ik denk niet dat je de glitters ziet. Anyway -> essence lipglossjes zijn mooi en goedkoop, dus waarom niet? Hij kosste 1,79.

 
 

Hieronder zie je het kwastje!

Hij heet trouwens: 05 super girl.

 
 
Zoals ik al zei ging ik naar de h&m en zag dit budget pakkket! Er zaten 24 kleurtjes in voor maar 7,50. Er was geen tester bij in de winkel, maar de mevrouw in de winkel zei dat het gewoon alles in een was en dat die kleurtjes wel los te verkopen waren. Ze zijn goed gepigmenteerd en hebben hebben hele leuke kleurtjes.
 
 
 
 
Hier zie je 'm open. Er zitten een paar metal, glitter, matte en bijbehorende kleurtjes in. Daarbij is ook nog twee sponsaplicatoren bijgelegd. maar ik gebruik gewoon mijn eigen kwasten. Het is gewoon een super pallet!
 
 
En hier zijn mijn twee schatjes:
 
 
Dit zijn 2 hele mooie lip-kleurtjes van NYC. een rode en een wat rozere tint. Super mooi, ik ben er echt helemaal verliefd op. Deze kostte 3 euro per stuk. Maar het was 1+1 gratis en toen was het bij elkaar 3 euro.

 
En hier zie je nu de nummers en de namen. Ik denk dat je de namen niet ziet maar de namen zijn:
 
404 > Air kiss
417> Flirty!
 

Ik vind dat ze hele leuke namen hebben bedacht voor deze 2 lipsticks!
 
 
Dit was mijn shoplog. En zet bij de commets of jullie het leuk vonden! ;)

 


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! Ik zit te twijfelen of ik dat oogschaduw palette van de H&M zal kopen... Kan je daar misschien een keer een review over schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk dat je reageerd! als jij wilt dat ik dat doe dan doe ik het!
      xx
      ps : kijk ook ff op m'n youtube account:
      beautylipss kanaal

      Verwijderen