vrijdag 23 november 2012

Review lipstick catrice: 110, pink me up!


Ik had laatst een shoplog op youtube als je het nog niet hebt gezien:
klik hier> http://www.youtube.com/watch?v=aHFRUJo8Hvk
Ik ga 'm nu reviewen. Ik heb er even een collage van gemaakt voor de verandering:
laat me even ook weten of ik dat altijd moet doen, of gewoon normale foto's moet posten?


 
Het is een hele mooie kleur. Ik vind dat tenminste. Hij staat bij mij zeggen andere mensen. En dit is ook echt een 'Atifa-lipstick' hihi! Hij is roze met een rode gloed. En ook een ienie-mienie tintje oranje! maar dan ook echt heeeeel klein beetje.
De verpakking ziet er ook professioneel uit. Daar hou ik wel van. Ik wil niet met zo'n
kinderachtig-ding lopen.
Hier zie je de 'voor en na' foto:
 
 
voor                                         na
 
Sorry dat de eerste foto een beetje onscherp is maar ik kon even geen andere foto aken omdat de camera moet laden.
 
Hier zie je nog een swatch op m'n hand:
 
De eerste is 1 veeg, en de tweede is met 2.
 
 
En de laatste foto is nog even een scherpere foto van de lipstick met m'n hand ervoor zodat je het beter  ziet:
 
 
 
Dit was het dan! ik hoop jullie  de review interessant vonden. Nog even een vraagje aan jullie:
Willen jullie als jullie weten zeggen hoe je een 'lees meer' toevoegd op een artikel. Dan ziet het er wat overzichtelijker uit.
 
xxx' Atifa

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten