dinsdag 25 december 2012

Ben jij een Beauty-hoader???

Ik zag op beautygloss een hele leuke test, en die wilde ik ook doen. Namelijk: de 'Ben jij een beauty-hoader' test. Dat is een test die laat weten of jij ontzettend veel koopt en/of bewaard. Daar ben ik wel benieuwd naar. Jullie ook? lees dan mee:

Test: Ben jij een Beauty-hoader?  

Vragen:

1. Vind jij dat je gemiddeld meer beautyspullen hebt dan de mensen om je heen?
2. Koop jij producten al opnieuw voor het vorige product op is?
3. Heb jij van veel producten uit je collectie meerdere soorten? (voorbeeld: niet één maar twee of drie soorten roze blush)
4. Ontdek jij weleens dingen in je stash die je compleet vergeten was?
5. Liggen er in elke kamer van je huis beautyproducten?
6. Heb jij moeite met ‘speciale producten’ gebruiken? Dus je bewaart veel zonder het echt daadwerkelijk te gebruiken.
7. Heb je moeite met producten weggooien die nog niet op zijn? Omdat ze over de datum zijn bijvoorbeeld.
8. Heb je producten in je stash die je nooit gebruikt maar gewoon niet weg kan doen?
9. Heb je ongebruikte producten in je stash die je ooit kocht onder het mom van ‘ooit komt het van pas’?

Antwoorden:

1. Ja
2. nee
3. nee> nou een beetje, maar niet precies dezelfde merk en kleur.
4. nee
5. nee
6. ja> daar moest ik een beetje van lachen, maar het klopt. Niet altijd! Maar ja!
7. nee> ik wil niet iets gebruiken dat over de datum is.
8. ja> een paar, hihi!
9. ja> eyeliner, die doe ik nooit op, maar mischien hbe ik het wel nodig voor een feestje ofzo.
Dat is eigenlijk alles wat ik niet gebruik.

ik hoop dat jullie het ook proberen. En als jullie het doen stuur dan jullie sites dan kan ik jullie andwoorden ook zien.

xoxo
ps: merry X-mas everybody!



2 opmerkingen:

  1. Leuke tag ! Ik heb hem ook gedaan !
    Thnxx voor je reactie op m'n site !

    "XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. you're welcome! hihi.
      Je site is heel leuk!
      xxxxxxx atifa

      Verwijderen