dinsdag 15 januari 2013

Review Lush Toothy Tabs

Ik ga vandaag voor jullie iets schrijven over: Toothy Tabs! Ik hoorde er laatst over en vroeg gelijk 2 testers mee van de lush! Ik kan door één of andere manier geen foto's meer uploaden. Dus de foto's zijn niet van mij. Als jullie weten hoe ik weer kan uploaden, zet het dan alsjeblieft in de comments, want ik wil eigenlijk m'n eigen foto's gebruiken> die zijn betere kwaliteit. Alvast bedankt!

Toothy Tabs zijn een soort tabletjes die je kan kopen bij de lush. Ze zij heel handig voor op reis. Ze vervangen namelijk je tandenpasta! Je neemt ze dus gewoon mee in je tas en pakt 1 zo'n tablet, kauw er even op, hij gaat vanzelf schuimen, maak je tandenborstel nat en poets je tanden zoals je gewend bent. Er zitten 40 Toothy Tabs in één doosje. En ze hebben allemaal een aparte functie. Dit product vond ik heel erg interressant en heb ze dus voor jullie getest:






Dit is 1 van de 7 Toothy Tabs: Ulstrablast. Het geeft een extreem schoon gevoel in je mond, doordat er drie soorten mint in zitten, lavendel en vooral de wasabi! Wasabi werkt anti-bacterieel en geeft je een echte kick!








Hier zie je nog hoe 1 zo'n tablet eruitziet:

 
 
En dit is de tweede die ik heb getest: Sparkle.


 
Zoals ik al zei, heeft elk doosje een eigen functie. Dit is er één die voor witte tanden zorgen. De Sparkle Toothy Tab met citroen, zwarte peper en grapefruit zorgt voor een stralend schone lach en een frisse smaak. Er zit dus heel veel mint in. En je hebt ook gelijk geen vieze adem meer!

En als laatste nog een foto van hoe het bij lush wordt uitgelegd:


En dat was mijn review, mijn favoriet in Sparkle. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet niet bij de comments te vertellen hoe ik weer kan uploaden. ( Als je het weet dan. )


 

 

2 opmerkingen:

  1. dit lijkt mij toch raar.. heb liever tandpasta. maar kan wel handig zijn voor op vakantie. Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het lijkt ook raar...maar ik denk dat het zo'n product is waar je aan moet wennen! maar ik heb het geprobeert en het is best fijn, uiteindelijk gaat het schuimen zoals tandenpasta. weet jij mischien hoe ik weer foto's kan uploaden?
      xxx

      Verwijderen