zaterdag 26 januari 2013

Random en goed nieuws( dit is niet wat ik vandaag poost er komt nog iets anders)

Heey,
Ik heb heel goed nieuws! Ik kan..
weer foto's uploaden allemaal dankzij mijn oom!(hij heeft een soort van opleiding op universitiet met computers gedaan) Hij had een virus ontdekt en daarom kon ik niks meer doen met foto's. Maar nu is me computer helemaal schoon en kan ik weer verder. Bedankt nog voor de reacties...en het helpen van toch te kunnen uploaden.
Vandaag komt er weer iets nieuws gepoost. Maar ik weet nog niet wat. Dus suggesties zijn altijd welkom. Ik heb ook eeen youtube kanaal: beautylipss, ik heb daar nog niet zoveel abbonees dus willen jullie alsjeblieft een kijkje nemen op me kanaal en dan abboneren.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten