zaterdag 26 januari 2013

Review H&M Eyeshadow palette!

Er was mij gevraagd of ik een review wilde doen over het oogschaduw pallette van H&M. Nou... laten we dan maar beginnen!
Dit is de pallette:

Het heeft niet echt een naam, maar gewoon ' H&M Eyeshadow palette'.

 
Op de achterkant staat hoe ze het ingedeeld hebben:
 


 
Deze kon ik niet omdraaien sorry, maar hier zijn de cijfers beter te zien.


Ik ga gewoon swatchjes laten zien van alle kleuren. Ik denk dat dat de beste manier is om het te laten zien.
Hier zie je 1 t/m 16.
 
1 t/m 5
3 zie je niet goed, komt door m'n huidskleur.
Je moet even naar boven skrollen om te zien welke kleuren het van het pallette zijn.
 
 
6 t/m 10
Het lijkt mischien niet zo door m'n hand, maar ze zijn echt heel goed gepigmenteerd.
11 t/m 15
Dit is nog nummer 13:
 
16 t/m 20
 
21 t/m 24
 
 
 
Voor deze foto heb ik echt heel veel moeite gedaan. Ik heb er namelijk een collage van gemaakt. Dat zie je denk ik wel vaker bij m'n blog, maar deze is heel speciaal omdat ik de precies de vorm van het palette heb gebruikt. Ooh, Ik heb er ook gelijk een kleine look mee gemaakt met een wing...Ik denk niet dat je de kleur goed ziet maar ik heb nummer 5 gebruikt!


2 opmerkingen:

  1. Goede review! Er zitten mooie kleuren in het palette. En je hebt mooie foto's gemaakt die collage is erg leuk! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewell! De palette is inderdaad mooi! Ik zal er binnekort een look mee maken als jullie dat willen!
      xxx

      Verwijderen