dinsdag 15 januari 2013

Favo: Music at the time!

Ik ga vandaag een nieuw onderdeel doen op mijn blog. Namelijk the favo music at the time. Ik ga dan 5 video's laten zien van mijn favoriete muziek die ik at the moment luister. ( klinkt logisch)
Laten we dan maar beginnen:


Marina and the diamonds, Primadonna 
 
Ik ben echt gek op dit liedje. Al vanaf ik het op Slam TV zag. Vandaar heb ik het dus. Ik schreef gelijk hoe het heette en sinds toen luister ik het elke dag. Als ik zit te leren, te eten, and ofcorse als ik zit te dansen. Maar ik denk dat ik het niet te vaak moet luisteren anders ga ik het mischien nog haten.
 
 
RITA ORA - How We Do (Party)
 
Het zelfde verhaal met dit liedje. Ook van Slam TV. Mijn favo stukje is dat ze zegt: I wanne party, and bulsh*t x4 En ook als ze zegt: We 've got that sweet hart loving, dancing in the dark! Omg! Dan wil ik gewoon opstaan en dansen. That's just how we do....that ju... Het blijft maar in m'n hoofd!
 
 

Adele - Skyfall
 
Dit luister ik als ik even rustig moet worden. Ze heeft gewoon zo'n mooie stem dat het je even stil houdt. Ik ben soieso fan van Adele, en dit is één van me favoriete liedjes van haar. Dus echt, echt een aanrader. Mijn lievelings stukje is: 1.16. want dan begint het refrein. Ik zing dus ook altijd mee. Ik kan heel goed zingen ( nou niet opscheppen atifa!) maar ff serieus, mensen zeggen dat.
 
Ke$ha - Die young
 
Dit is ook een heel leuk liedje van kesha. Kesha heeft altijd van die party-liedjes en dat vind ik zo leuk. Ik hou helemaal niet zo van rustige liedjes. Alleen als ze echt heel leuk zijn zoals deze boven. dan maak ik er een uitzondering van. Dit liedje heb ik in een vlog van een beauty-guru gezien die in Amerika woont. Hun krijgen het nieuws ook eerder dan ons ( het kleine Nederand.)
 
En dan als laatste:
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble 
 
Jaah eentje van Taylor Swift, dat moest er wel van komen. Dit is een nieuw liedje van haar. Eerst zie je een stukje verhaal dus je moet even verderspoelen naar het liedje. Het liedje begint op 2.02. Mijn leukste stukje begint bij: 2.41. dan begint het te 'party' laat ik het zo zeggen. 
 
En dit waren mijn favo liedjes. Vertel me in de comments of jullie dit vaker willen zien. En ook hoe ik kan uploaden, als je niet weet waar ik het over heb bekijk dan mijn vorige artikel. Daar staat het in.
xxxxxxx 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Hi, dankjewel voor je reactie op mijn blog. Sorry, ik had de naam al eerder, maar het probleem is, is dat we nu beiden BeautyLipss heten en dat is niet erg leuk dus misschien kan je in logo ook verwerken dat jij het met drie s(en) schrijft. Ik kon het ook niet privé naar je sturen omdat ik nergens een mail kon vinden. Ik hoop dat je het begrijpt, en voor vragen is het fijn als je me kan mailen, zodat ik spam voorkom.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik weet niet hoe dat moet! maar ik wil het eigenlijk met 2 s doen, omdat me youtubechannel ook met 2 ss is. en weet jij mischien waarom ik geen foto's kan uploaden??? van me eigen computer bedoel ik. ik vind het erg vervelend dat ik niet meer kan uploaden. en weet je hoe je doe 'lees meer' dinges kan toevoegen?

      Verwijderen
    2. Nou je kan gewoon je logo veranderen en dan heb je drie 'sss' en dan heb je op Youtube gewoon met 2 'ss' Nee, k zou het niet weten eerlijk gezegt niet weten, uhh dat met lees meer staat naast foto en video plaatje.

      Verwijderen
    3. ik heb t veranderd, maar wat vind je nou eigenlijk van dit artikel? dat heb ik nog neit gehoord. kijk ook op me youtubechannel! filmpjes-request zijn altijd welkom!
      xxx

      Verwijderen
  2. Oe, ik hou ook echt van die liedjes!
    Liefs,

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prima donna vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen